maanantai 6. helmikuuta 2017

Blogin avaus

Tervehdys
Aloitin tämän blogin kirjoittamisen oikeastaan uteliaisuudesta. Kokeilunhaluni sai minusta otteen ja niinpä ei kun kirjoittamaan omaa blogia. Ajatukseni ovat omia ja pyrin valoittamaan mieleni aatoksia eri lähtökohdista. Älä välitä mahdollisista kirjoitusvirheistä ja huonoista lauserakenteista. Nehän vain rikastuttavat tekstiä. Eivätkä ajatuksenikaan aina niin kristallin kirkkaita ole.

Olen melko aktiivinen luonteeltani. Joskus jopa rauhaton. Ja joissakin asioissa jopa niin sanotusti yliaktiivinen. Se ei kuitenkaan minua oikeastaan haittaa paljoakaan. Parempi olla elävä kuin maata sohvalla sohvaperunana. Eikä se tunnu vaivaavan vaimoni Ingeriäkään. Ollaan oltu jo niin kauan naimisissa, että ajatuksenkulut kohtaavat jo kitkatta.

Harrastan monenmoisia asioita. Omaan siis tässä suhteessa suomalainen miehet peruselementit. Jalkapallo ja mieskuorolaulu. Siinä perustat. Ja sitten minulla on vielä jonkinmoinen halu osallistua yhteiskunnalliseen päätöksentekoon ja vaikuttamiseen. Olen Pietarsaareen kaupunginvaltuuston ja kaupunginhallitiksen jäsen, joten varmaankin mietteissäni tulee olemaan poliittisi vivahteita. Onhan nyt tulossa kuntavaalit ja olen lupautunut ehdokkaaksi. Ehkäpä paikallinen "svenska tidning" noteraa tämän? Kukapa tietää?onhan se mainostanut jo pitkään erään muun puolueen ehdokkaita.

Että. Näillä mennään. Anna palautetta! Ne piristävät ja laajentavat näkökulmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti